نمایه نویسندگان

آ

  • آرامی، سیمین تحلیل رفتار شخصیت‌های داستانی منظومة خسرو و شیرین نظامی بر‏اساس نظریة رشد اخلاقی کلبرگ [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 123-153]

ا

  • ابراهیمی، قربانعلی بررسی آموزه‌های تعلیمی رسالۀ انیس‌الطالبین محمد بن محمود فارس [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 70-94]
  • اخلاقی، علی تأثیر رذایل اخلاقی بر اختلالات نظام معرفتی با تکیه بر داستان‌های بلعم باعورا، برصیصا، هاروت و ماروت از مثنوی المعنویۀ الخفیه گلشنی بردعی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 1-40]
  • امیری، سمانه رویکرد‌های نوین تعلیم و تربیت در شعر شاعر مشروطه، میرزا قهرمان پاک‌بین ملایری [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 172-202]

ب

  • بهرامیان، سمیه ارائۀ الگوی مدرسۀ شاد از طریق واکاوی مضامین شادی در ادبیات و فرهنگ ایرانی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 147-171]

چ

ح

  • حاجی زاده، حسین تحلیل رفتار شخصیت‌های داستانی منظومة خسرو و شیرین نظامی بر‏اساس نظریة رشد اخلاقی کلبرگ [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 123-153]
  • حیدری، رسول رویکرد‌های نوین تعلیم و تربیت در شعر شاعر مشروطه، میرزا قهرمان پاک‌بین ملایری [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 172-202]
  • حسن زاده، شهریار بررسی شگردها و تحلیل آموزه‏ های تعلیمی در هدایت ‏نامة عبدالرحیم شیروانی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 99-122]

د

  • درستی، صدیقه بررسی شگردها و تحلیل آموزه‏ های تعلیمی در هدایت ‏نامة عبدالرحیم شیروانی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 99-122]
  • دلبری، حسن بررسی و تحلیل کارکرد تقابل‏ ها در بازنمایی مفاهیم اخلاقی و تعلیمی در باب هفتم از بوستان سعدی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 53-75]
  • دهقان، علی تحلیل رفتار شخصیت‌های داستانی منظومة خسرو و شیرین نظامی بر‏اساس نظریة رشد اخلاقی کلبرگ [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 123-153]

ر

  • رحمانی، طیبه کاربست اندیشه‌های اجتماعی و اندرزهای خواجه نظام‌الملک در کتاب سیاست‌نامه در عصر کنونی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 95-115]
  • روحانی، رضا بررسی و تحلیل ارتباط مبانی معرفت‌شناختی با دیدگاه‌های تربیتی مولوی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 116-146]

س

  • سلطانی، فاطمه بررسی کارکرد تعلیمی فانتزی در داستان‌های کودکان و نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 41-69]
  • سلیمانیان، حمید رضا بررسی و تحلیل کارکرد تقابل‏ ها در بازنمایی مفاهیم اخلاقی و تعلیمی در باب هفتم از بوستان سعدی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 53-75]

ش

  • شعبانی، اکبر بررسی و تحلیل آموزۀ تعلیمی «ظلم‌ستیزی» در شعر «درفش کاویان» از حمید مصدق با رویکرد به نظریۀ کنش‌های گفتاری جان سرل [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 1-24]

ص

  • صادقی، الهه بررسی آموزه‌های تعلیمی رسالۀ انیس‌الطالبین محمد بن محمود فارس [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 70-94]
  • صراطی، ژیلا تحلیل رفتار شخصیت‌های داستانی منظومة خسرو و شیرین نظامی بر‏اساس نظریة رشد اخلاقی کلبرگ [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 123-153]
  • صفرعلیزاده، مجتبی بررسی شگردها و تحلیل آموزه‏ های تعلیمی در هدایت ‏نامة عبدالرحیم شیروانی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 99-122]

ف

  • فرزاد، عبدالحسین کاربست اندیشه‌های اجتماعی و اندرزهای خواجه نظام‌الملک در کتاب سیاست‌نامه در عصر کنونی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 95-115]

ق

  • قاسمی، شهین شیوه ‏های ترغیب در غزلیات عطار باتکیه بر نظریۀ «فرایند ارتباط کلامی» رومن یاکوبسن [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 25-52]

ک

  • کریمی، فریبا ارائۀ الگوی مدرسۀ شاد از طریق واکاوی مضامین شادی در ادبیات و فرهنگ ایرانی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 147-171]

گ

  • گیاهی، غلامحسین بررسی و تحلیل کارکرد تقابل‏ ها در بازنمایی مفاهیم اخلاقی و تعلیمی در باب هفتم از بوستان سعدی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 53-75]

ل

  • لکزیان، حسن بررسی و تحلیل آموزۀ تعلیمی «ظلم‌ستیزی» در شعر «درفش کاویان» از حمید مصدق با رویکرد به نظریۀ کنش‌های گفتاری جان سرل [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 1-24]

م

  • محمدی ده چشمه، حمزه بررسی و تحلیل ارتباط مبانی معرفت‌شناختی با دیدگاه‌های تربیتی مولوی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 116-146]
  • محمودی، مریم تأثیر رذایل اخلاقی بر اختلالات نظام معرفتی با تکیه بر داستان‌های بلعم باعورا، برصیصا، هاروت و ماروت از مثنوی المعنویۀ الخفیه گلشنی بردعی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 1-40]
  • مدرس زاده، عبدارضا ارائۀ الگوی مدرسۀ شاد از طریق واکاوی مضامین شادی در ادبیات و فرهنگ ایرانی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 147-171]
  • موسوی سیرجانی، سهیلا کاربست اندیشه‌های اجتماعی و اندرزهای خواجه نظام‌الملک در کتاب سیاست‌نامه در عصر کنونی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 95-115]

ن

  • نادی، محمد علی ارائۀ الگوی مدرسۀ شاد از طریق واکاوی مضامین شادی در ادبیات و فرهنگ ایرانی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 147-171]
  • نیک روز، یوسف آموزه‌های تعلیمی بر مبنای حضور نسل‌های متفاوت در شاهنامه [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 76-98]

ه

  • هاشم پور، معصومه آموزه‌های تعلیمی بر مبنای حضور نسل‌های متفاوت در شاهنامه [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 76-98]

ی

  • یلمه ها، احمدرضا تأثیر رذایل اخلاقی بر اختلالات نظام معرفتی با تکیه بر داستان‌های بلعم باعورا، برصیصا، هاروت و ماروت از مثنوی المعنویۀ الخفیه گلشنی بردعی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 1-40]