آ
-
آموزگار، ژاله
بازتعریف اسطوره، حماسه و تراژدی در ادبیات تعلیمی با تکیه برگلستان سعدی [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 107-142]
ا
-
احمدی، فاطمه
سخن و شایست و نشایستهای آن در آیینۀ ضربالمثلها [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 87-130]
-
اشرف زاده، رضا
تحلیل ادبیات تعلیمی در انواع ادبی دیگر قرن چهاردهم (نظم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 166-210]
ب
-
بختیاری نصرآبادی، حسنعلی
واکاوی تطبیقی جایگاه قناعت در مثنوی معنوی مولوی و بوستان سعدی با تأملی در دیدگاه مکتب معنادرمانی و ارائۀ الگویی از آن [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-26]
-
بیرانوند، یوسف علی
بررسی و تحلیل حل مسئله در کلیله و دمنۀ نصرالله منشی و مثنوی مولوی بر اساس نظریۀ جان دیویی (با تأکید بر داستان بوف و زاغ و شیر و نخجیران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 87-106]
ت
-
تاج بخش، پروین
تحلیل روایی حکایت تمثیلی نابینا و مفلوج بر اساس نظریۀ ژپ لینت ولت [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 1-26]
ح
-
حاجی آقا بابایی، محمدرضا
بررسی آموزههای تعلیمی در نخستین مطبوعات تخصصی زنان [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 57-84]
-
حیدری، محمدحسین
واکاوی تطبیقی جایگاه قناعت در مثنوی معنوی مولوی و بوستان سعدی با تأملی در دیدگاه مکتب معنادرمانی و ارائۀ الگویی از آن [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-26]
-
حیدری نیا، هادی
بررسی مؤلفههای روانشناسی شفقت گیلبرت در کتاب بوستان سعدی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 181-204]
-
حسنی جلیلیان، محمدرضا
تحلیل کارکرد تعلیمی خوشههای تصویری در مرصادالعباد [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 171-196]
-
حسن زاده، شهریار
بررسی زبان زنانه و مردانه در داستانهای ابراهیم گلستان و منیرو روانیپور از منظر جنسیت و رویکرد تعلیمیاخلاقی (مطالعۀ موردی: جوی و دیوار و تشنه و کولی کنار آتش) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 177-204]
-
حسینی عاشق آبادی، سیدمجتبی
بازتعریف اسطوره، حماسه و تراژدی در ادبیات تعلیمی با تکیه برگلستان سعدی [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 107-142]
-
حسینی مؤخر، سید محسن
تحلیل کارکرد تعلیمی خوشههای تصویری در مرصادالعباد [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 171-196]
-
حمزئیان، عظیم
آرامش و بیقراری در اندیشۀ مولانا [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 114-144]
خ
-
خراسانی، محبوبه
بررسی نمود ادبیات تعلیمی در شعر اخوان ثالث [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 161-180]
-
خوئینی، عصمت
پژواک برخی اندرزهای پیشینیان در کتاب قابوسنامه [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 27-55]
د
-
داوری، پریسا
پیوند داد و شاهی در شاهنامه و چالشهای آن [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 56-94]
-
دهقان، علی
شیوههای تربیت بر پایۀ اصول عرفانی در حدیقة الحقیقه سنایی [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 55-86]
-
دولتدوست، حسین
واکاوی تطبیقی جایگاه قناعت در مثنوی معنوی مولوی و بوستان سعدی با تأملی در دیدگاه مکتب معنادرمانی و ارائۀ الگویی از آن [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-26]
ذ
-
ذبیح نیا عمران، آسیه
علل و انگیزههای رویکرد تعلیمی در منظومههای عاشقانۀ شیرین و خسرو و مجنون و لیلی امیر خسرو دهلوی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 1-26]
-
ذبیح نیا عمران، آسیه
بررسی مؤلفههای «خودشکوفایی» و «کمالطلبی» در تذکرۀ عرفانی کلام الملوک باباجان قزوینی و نظریات آبراهام مَزلو [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 39-56]
ر
-
ربیعی، حجت الله
بررسی نمود ادبیات تعلیمی در شعر اخوان ثالث [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 161-180]
-
رحمانیان، زینب
بررسی مقایسهای آراء خواجه نصیر و نصرالله منشی دربارۀ تربیت اخلاقی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 85-110]
-
رحمتیان، سجاد
پژواک برخی اندرزهای پیشینیان در کتاب قابوسنامه [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 27-55]
-
رزاق پور، مرتضی
بررسی قابلیتهای هوش هیجانی در قصۀ سمک عیّار [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 143-176]
-
رسمی، عاتکه
تدبیر منزل در بهمننامه [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 111-142]
-
رشیدی آشجردی، مرتضی
بررسی نمود ادبیات تعلیمی در شعر اخوان ثالث [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 161-180]
-
رنجبر، احمد
بررسی تطبیقی ویژگیهای اخلاقی و مهارتهای رفتاری شاهپدر از دیدگاه فردوسی و فِنلون [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 145-165]
ز
-
زواری درخشان، فرشته
بررسی قابلیتهای هوش هیجانی در قصۀ سمک عیّار [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 143-176]
س
-
سلمانی، یاسمن
آرامش و بیقراری در اندیشۀ مولانا [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 114-144]
-
سلیم زاده، مهدیه
آموزههای تعلیمی مدیر مدرسه با تکیه بر سبکشناسی شناختی رویکرد چارچوب بافتی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 143-170]
ش
-
شاهگلی، سمیه
بررسی مضامین عیّاری، جوانمردی و تعلیمی در رمان شمس و طغرا [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 131-160]
-
شیبانی اقدم، اشرف
آموزههای تعلیمی مدیر مدرسه با تکیه بر سبکشناسی شناختی رویکرد چارچوب بافتی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 143-170]
-
شکوری، بهناز
بررسی تطبیقی ویژگیهای اخلاقی و مهارتهای رفتاری شاهپدر از دیدگاه فردوسی و فِنلون [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 145-165]
ص
-
صادقی شهپر، رضا
بررسی قابلیتهای هوش هیجانی در قصۀ سمک عیّار [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 143-176]
-
صالحی، نرگس
بررسی آموزههای تعلیمی در نخستین مطبوعات تخصصی زنان [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 57-84]
-
صحرائی، قاسم
بررسی و تحلیل حل مسئله در کلیله و دمنۀ نصرالله منشی و مثنوی مولوی بر اساس نظریۀ جان دیویی (با تأکید بر داستان بوف و زاغ و شیر و نخجیران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 87-106]
-
صدیقی مورنانی، سمیرا
بررسی توصیههای عام و خاص (وصیتنامه) در ساقینامهها (بر مبنای تذکرۀ میخانه، پیمانه، ساقینامهسرایان آذربایجان و سایر ساقینامهها) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 27-54]
-
صفری، جهانگیر
فلسفه و آموزههای شاد زیستن در اندیشۀ نظامی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 59-86]
ع
-
عرب یوسف آبادی، فائزه
چندصدایی در تعلیمات بهارستان جامی بر مبنای نظریۀ میخائیل باختین [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 95-113]
-
عزیزی، امین
بررسی مؤلفههای روانشناسی شفقت گیلبرت در کتاب بوستان سعدی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 181-204]
غ
-
غلامی، فاطمه
سخن و شایست و نشایستهای آن در آیینۀ ضربالمثلها [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 87-130]
ف
-
فلاح، محمدحسین
بررسی مؤلفههای روانشناسی شفقت گیلبرت در کتاب بوستان سعدی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 181-204]
ق
-
قاسمیان، راهله
تدبیر منزل در بهمننامه [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 111-142]
ک
-
کاظم زاده، رسول
مناظره، ادب بیاضطراب بررسی ژرفساخت معناییِ مناظرات در انواع ادبی با تکیه بر ادب تعلیمی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 1-38]
-
کریمیان، مریم
تحلیل ادبیات تعلیمی در انواع ادبی دیگر قرن چهاردهم (نظم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 166-210]
گ
-
گذشتی، محمدعلی
آموزههای تعلیمی مدیر مدرسه با تکیه بر سبکشناسی شناختی رویکرد چارچوب بافتی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 143-170]
-
گلی، احمد
تدبیر منزل در بهمننامه [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 111-142]
م
-
مجوزی، محمد
بررسی مضامین عیّاری، جوانمردی و تعلیمی در رمان شمس و طغرا [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 131-160]
-
محمدی، مژگان
تحلیل کارکرد تعلیمی خوشههای تصویری در مرصادالعباد [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 171-196]
-
محمدی فشارکی، محسن
واکاوی تطبیقی جایگاه قناعت در مثنوی معنوی مولوی و بوستان سعدی با تأملی در دیدگاه مکتب معنادرمانی و ارائۀ الگویی از آن [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-26]
-
مسجدی، حسین
اخلاق زیستن از نگاه ناصرخسرو [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 27-58]
-
مشتاق مهر، رحمان
مناظره، ادب بیاضطراب بررسی ژرفساخت معناییِ مناظرات در انواع ادبی با تکیه بر ادب تعلیمی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 1-38]
-
ملک ثابت، مهدی
بررسی توصیههای عام و خاص (وصیتنامه) در ساقینامهها (بر مبنای تذکرۀ میخانه، پیمانه، ساقینامهسرایان آذربایجان و سایر ساقینامهها) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 27-54]
-
مهربان قزل حصار، جواد
تحلیل ادبیات تعلیمی در انواع ادبی دیگر قرن چهاردهم (نظم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 166-210]
-
موسوی، سید کاظم
بازتعریف اسطوره، حماسه و تراژدی در ادبیات تعلیمی با تکیه برگلستان سعدی [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 107-142]
-
موسوی جروکانی، سیدحامد
اخلاق زیستن از نگاه ناصرخسرو [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 27-58]
ن
-
ناصری، ناصر
بررسی زبان زنانه و مردانه در داستانهای ابراهیم گلستان و منیرو روانیپور از منظر جنسیت و رویکرد تعلیمیاخلاقی (مطالعۀ موردی: جوی و دیوار و تشنه و کولی کنار آتش) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 177-204]
-
نبی زاده اردبیلی، ندا
بررسی مقایسهای آراء خواجه نصیر و نصرالله منشی دربارۀ تربیت اخلاقی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 85-110]
-
نصر اصفهانی، محمد رضا
بازتعریف اسطوره، حماسه و تراژدی در ادبیات تعلیمی با تکیه برگلستان سعدی [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 107-142]
و
-
وخشوری، کبری
بررسی زبان زنانه و مردانه در داستانهای ابراهیم گلستان و منیرو روانیپور از منظر جنسیت و رویکرد تعلیمیاخلاقی (مطالعۀ موردی: جوی و دیوار و تشنه و کولی کنار آتش) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 177-204]
ی
-
یلمه ها، احمدرضا
علل و انگیزههای رویکرد تعلیمی در منظومههای عاشقانۀ شیرین و خسرو و مجنون و لیلی امیر خسرو دهلوی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 1-26]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد