آ
-
آریان، حسین
تطبیق دو مفهوم «تعلیم» و «تربیت» بر اساس آراء غزالی و عنصرالمعالی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 55-84]
ا
-
اخگری، محمد
مطالعۀ تطبیقی ساختار روایی حکایت در ادبیات تعلیمی و قالب رسانهای آگهی خدمات عمومی مطالعۀ موردی: گلستان سعدی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 31-54]
-
ایزدی سعدی، عباس
ادب دادوری در حکایتهای منظوم و منثور ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 127-162]
-
اسکویی، نرگس
بررسی اثرپذیری کتاب لطایف الطوایف در مؤلفههای اخلاقی و تربیتی از کتاب اخلاق محسنی با نگاهی به نظریۀ دور هرمنوتیکی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 81-108]
-
امیراحمدی، ابوالقاسم
آموزههای تعلیمی مرگاندیشی در رمان کلیدر [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 37-58]
-
امین، ندا
تعلیمات اخلاقی در گفتمان مسلط کلیله و دمنه و کارکرد آن در اقبال این اثر در طول تاریخ [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 1-30]
پ
-
پورسید، معصومه
بررسی مضامین تعلیمی در سفرنامههای ناصرخسرو، نزاری قُهستانی، خسی در میقات جلال آلاحمد [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 56-96]
ت
-
تاج بخش، پروین
بررسی الگوی نجات در روایتی تعلیمی از اسرارنامه بر اساس نظریۀ تقابلها [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 59-80]
-
تقی زاده، فاطمه
بررسی آموزههای اخلاقی آفریننامۀ ابوشکور بلخی با نگاهی به میزان تأثیر آن بر قابوسنامه [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 111-156]
-
تنهایی، حسین ابوالحسن
گفتمان «شعوبی» در آراء ناصرخسرو قبادیانی (بر اساس الگوی تحلیل گفتمانی لاکلا و موفه) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 193-222]
ث
-
ثابت زاده، منصوره
گفتمان «شعوبی» در آراء ناصرخسرو قبادیانی (بر اساس الگوی تحلیل گفتمانی لاکلا و موفه) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 193-222]
ح
-
حسینی، سیده معصومه
کاربرد داستان تمثیلی در تعلیم آموزههای سیاسی با تأکید بر متون کهن ادبی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 175-200]
د
-
دانش پژوهان، منوچهر
مطالعۀ تطبیقی ساختار روایی حکایت در ادبیات تعلیمی و قالب رسانهای آگهی خدمات عمومی مطالعۀ موردی: گلستان سعدی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 31-54]
-
دلبری، حسن
آموزههای تعلیمی مرگاندیشی در رمان کلیدر [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 37-58]
ذ
-
ذبیح نیا عمران، آسیه
بررسی و تحلیل مضامین تعلیمی در منظومۀ عاشقانۀ هشتبهشت امیرخسرو دهلوی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 31-58]
ر
-
رادمنش، عطامحمد
ادب دادوری در حکایتهای منظوم و منثور ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 127-162]
-
راضی نیا، جعفر
تحلیل و بررسی ویژگیهای اخلاقی شمس به استناد مقالات [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 147-174]
-
رنجبر، احمد
تحلیل تطبیقی آیین کشورداری در شاهنامه و تِلِماک [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 1-30]
ز
-
زندمقدم، ساسان
گذر از رمز به تعلیم خوانش انتقادی دو بیت رمزی در اولین داستان مثنوی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 128-156]
س
-
سپه وندی، مسعود
مقایسۀ تطبیقی تعلیم و تربیت در شاهنامۀ فردوسی و ایلیاد و ادیسۀ هومر [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 163-192]
-
سعادتی جبلی، افسانه
رویکرد مخاطبگزین شمس و نقش آن در تکوین ساختار مقالات [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 191-230]
-
سلیمانی، صدیقه
تطبیق دو مفهوم «تعلیم» و «تربیت» بر اساس آراء غزالی و عنصرالمعالی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 55-84]
ش
-
شایگان فر، حمیدرضا
تربیت تدریجی و تأثیرپذیری مولانا از امام محمد غزّالی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 29-55]
-
شانظری، علیرضا
بررسی آموزههای تعلیمیاخلاقی در شعر دورۀ قاجار با تکیه بر دیوان محمدتقی سپهر [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 109-146]
-
شاهوردی، الهام
مقایسۀ تطبیقی تعلیم و تربیت در شاهنامۀ فردوسی و ایلیاد و ادیسۀ هومر [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 163-192]
-
شجاع زاده مقدم، سیده فاطمه
ریختشناسی حکایتهای اخلاقی بر پایۀ حکایتهای مخزن الاسرار و نظیرههای آن [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 157-190]
-
شکوری، بهناز
تحلیل تطبیقی آیین کشورداری در شاهنامه و تِلِماک [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 1-30]
-
شوکتی، آیت
تحلیل و بررسی ویژگیهای اخلاقی شمس به استناد مقالات [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 147-174]
ص
-
صادقی، علی رضا
انسان خودشکوفا و خودشکوفایی سعدی با رویکرد تطبیقی به نظریۀ مزلو [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 1-36]
-
صباحی گراغانی، لیدا
بررسی چگونگی بازتاب اندرزگزاری و اندرزگزاران در دیوان حافظ [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 97-127]
-
صدقی، حسین
تاریکیهای ادبیات تعلیمی با تکیه بر اندرزنامههای سیاسی قرن پنجم تا هفتم (بدآموزیهای اندرزنامههای سیاسی و چرایی وجود آنها) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 157-193]
-
صفری، جهانگیر
بررسی روشهای واقعنمایی؛ راهکاری برای انتقال مفاهیم اخلاقی در گلستان سعدی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 85-110]
ط
-
طالبیان، یحیی
تعلیمات اخلاقی در گفتمان مسلط کلیله و دمنه و کارکرد آن در اقبال این اثر در طول تاریخ [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 1-30]
ظ
-
ظاهری عبدوند، ابراهیم
بررسی روشهای واقعنمایی؛ راهکاری برای انتقال مفاهیم اخلاقی در گلستان سعدی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 85-110]
ع
-
عالی عباس آباد، یوسف
تطبیق دو مفهوم «تعلیم» و «تربیت» بر اساس آراء غزالی و عنصرالمعالی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 55-84]
-
عشقی سردهی، علی
آموزههای تعلیمی مرگاندیشی در رمان کلیدر [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 37-58]
ف
-
فرامرزی کفاش، ریحانه
آموزههای تعلیمی مرگاندیشی در رمان کلیدر [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 37-58]
-
فرداد، علی
تربیت تدریجی و تأثیرپذیری مولانا از امام محمد غزّالی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 29-55]
-
فرهمند، رویین تن
بررسی چگونگی بازتاب اندرزگزاری و اندرزگزاران در دیوان حافظ [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 97-127]
گ
-
گلی، احمد
نگاهی به علل تحول مضامین تعلیمی از دورۀ سلجوقی تا تیموری (با تکیه بر گفتمانهای اجتماعی و کلامی) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 1-28]
م
-
محمدی، رسول
تحلیل کارکرد ساختار اپیزودیک در تاریخ بیهقی با تکیه بر «واقعۀ بوبکر حصیری» و «حکایت افشین و بودلف» [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 59-84]
-
محمدزاده، مریم
انتقام و انگیزههای آن در شاهنامۀ فردوسی و ایلیاد و اودیسۀ هومر [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 194-220]
-
مدرس زاده، عبدالرضا
بررسی مضامین تعلیمی در سفرنامههای ناصرخسرو، نزاری قُهستانی، خسی در میقات جلال آلاحمد [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 56-96]
-
مشتاق مهر، رحمان
نگاهی به علل تحول مضامین تعلیمی از دورۀ سلجوقی تا تیموری (با تکیه بر گفتمانهای اجتماعی و کلامی) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 1-28]
-
معنوی، فاطمه
نگاهی به علل تحول مضامین تعلیمی از دورۀ سلجوقی تا تیموری (با تکیه بر گفتمانهای اجتماعی و کلامی) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 1-28]
-
مهدوی، بتول
بررسی آموزههای اخلاقی آفریننامۀ ابوشکور بلخی با نگاهی به میزان تأثیر آن بر قابوسنامه [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 111-156]
-
مهدوی دامغانی، محمود
انسان خودشکوفا و خودشکوفایی سعدی با رویکرد تطبیقی به نظریۀ مزلو [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 1-36]
-
مهربانی ممدوح، فاطمه
تاریکیهای ادبیات تعلیمی با تکیه بر اندرزنامههای سیاسی قرن پنجم تا هفتم (بدآموزیهای اندرزنامههای سیاسی و چرایی وجود آنها) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 157-193]
ن
-
نیازی، شهرزاد
ادب دادوری در حکایتهای منظوم و منثور ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 127-162]
-
نجفی، زهرا
بررسی اثرپذیری کتاب لطایف الطوایف در مؤلفههای اخلاقی و تربیتی از کتاب اخلاق محسنی با نگاهی به نظریۀ دور هرمنوتیکی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 81-108]
-
نیک پناه، منصور
تحلیل کارکرد ساختار اپیزودیک در تاریخ بیهقی با تکیه بر «واقعۀ بوبکر حصیری» و «حکایت افشین و بودلف» [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 59-84]
-
نوریان، مهدی
گذر از رمز به تعلیم خوانش انتقادی دو بیت رمزی در اولین داستان مثنوی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 128-156]
-
نوروزی، حامد
ریختشناسی حکایتهای اخلاقی بر پایۀ حکایتهای مخزن الاسرار و نظیرههای آن [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 157-190]
و
-
واعظ زاده، عباس
ریختشناسی حکایتهای اخلاقی بر پایۀ حکایتهای مخزن الاسرار و نظیرههای آن [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 157-190]
-
وحیدی، احمدنور
تحلیل کارکرد ساختار اپیزودیک در تاریخ بیهقی با تکیه بر «واقعۀ بوبکر حصیری» و «حکایت افشین و بودلف» [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 59-84]
-
ولی پور، عبدالله
آه ز نفس فضول (بررسی و تحلیل تصاویر هنری نفس در آثار منظوم مولوی) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 85-126]
ه
-
هادیان، مرتضی
گفتمان «شعوبی» در آراء ناصرخسرو قبادیانی (بر اساس الگوی تحلیل گفتمانی لاکلا و موفه) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 193-222]
-
هاشمی، سید حجت
بررسی آموزههای تعلیمیاخلاقی در شعر دورۀ قاجار با تکیه بر دیوان محمدتقی سپهر [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 109-146]
-
همتی، رقیه
آه ز نفس فضول (بررسی و تحلیل تصاویر هنری نفس در آثار منظوم مولوی) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 85-126]
ی
-
یلمه ها، احمدرضا
بررسی و تحلیل مضامین تعلیمی در منظومۀ عاشقانۀ هشتبهشت امیرخسرو دهلوی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 31-58]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد