آ
-
آریان، حسین
نگاهی به برخی آموزههای اخلاقی- تعلیمی شهریار [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-112]
ا
-
احمدی، ارسلان
بررسی مدارا، تساهل و تسامح در قصاید ناصر خسرو [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 105-128]
-
اسدی، آذر
مقایسه آموزههای تعلیمی در شاهنامه فردوسی با بوستان سعدی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 158-180]
-
ایشانی، طاهره
بررسی و تحلیل سبکشناختی فعل در غزلهای تعلیمی سعدی با رویکرد زبانشناسی نقشگرا [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 85-108]
-
اکبری، سعید
درآمدی انتقادی بر شیوه های بیان مفاهیم اخلاقی در حکایت های تمثیلی و جانوری [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-88]
-
امین، احمد
معرفی و نقد برخی از روشهای تعلیمی و تربیتی صوفیه تا قرن ششم [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 83-104]
-
اویسی، عبدالعلی
آموزه های ادب تعلیمی در پریشانِ حکیم قاآنی [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 27-61]
ب
-
بارانی، محمد
لزوم نقش کهن الگوی پیرخردمند در تعلیم بشر [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 62-99]
-
بافکر، سردار
شاخصهای محتوایی و صوری ادبیات تعلیمی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 1-28]
-
بتلاب اکبر آبادی، محسن
تنش های فرمیِ معناساز در روایت های تعلیمی (مطالعه موردی و فرمالیستی بوستان سعدی) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 113-144]
-
بیگ زاده، خلیل
بازنمایی اصول کلاسیسم و نئوکلاسیسم در شعر پروین اعتصامی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 145-164]
پ
-
پریزاد، حسین
کارکردهای تعلیمی اسطوره در مثنوی مولوی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]
ت
-
تیموری فتحی، فاطمه
لزوم نقش کهن الگوی پیرخردمند در تعلیم بشر [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 62-99]
ح
-
حاجی مزدرانی، مرتضی
رفتارشناسی اخلاقی نمودهایاجتماعی دین از منظر سعدی با تکیه بر گلستان [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 127-151]
-
حسن پور آلاشتی، حسین
بررسی مقایسهای گفتگو در گلستان سعدی و قابوس نامه عنصرالمعالی با تکیه بر منطق گفتگویی میخاییل باختین [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 29-60]
-
حسن زاده، شهریار
مضامین تعلیمی و تربیتی در هفت پیکر [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 139-176]
-
حقیقی، مرضیه
بررسی مقایسهای گفتگو در گلستان سعدی و قابوس نامه عنصرالمعالی با تکیه بر منطق گفتگویی میخاییل باختین [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 29-60]
-
حکیم آذر، محمد
تحلیل محتوای نفثه المصدور نسوی [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 152-182]
خ
-
خانمحمدی، محمدحسین
انعکاس آموزه های تعلیمی در خمسة نظامی [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 100-126]
-
خراسانی، محبوبه
«رویکرد نصرالله منشی به ادب تعلیمی در دوره سلجوقی» [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 61-82]
ر
-
رجبی، مسلم
واکاوی لایه های تعلیمی پنهان در طنز گلستان [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 1-26]
-
رضوانیان، قدسیه
تبیین شکاف بین سیاست و اخلاق بر مبنای نظریه ماکیاولی با بررسی پند و اندرز در داستان شیر و گاو کلیله و دمنه [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 37-54]
س
-
سیامک دستجردی، اعظم
معرفی و نقد برخی از روشهای تعلیمی و تربیتی صوفیه تا قرن ششم [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 83-104]
ش
-
شیبانی اقدم، اشرف
بررسی تأثیر تعلیمی معنای ضمنی و صریح افعال در کلیله و دمنه و مقامات حمیدی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 165-188]
ص
-
صادقی، حسین
آموزه های ادب تعلیمی در پریشانِ حکیم قاآنی [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 27-61]
-
صادقی منش، علی
مکتب اخلاقی خیام اصالت فایده و گریز از خودکامگی در رباعیات خیام [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 55-84]
-
صفی زاده، علی
بازنمایی اصول کلاسیسم و نئوکلاسیسم در شعر پروین اعتصامی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 145-164]
-
صهبا، فروغ
کارکردهای تعلیمی اسطوره در مثنوی مولوی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]
ط
-
طایفی، شیرزاد
درآمدی انتقادی بر شیوه های بیان مفاهیم اخلاقی در حکایت های تمثیلی و جانوری [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-88]
-
طغیانی، اسحاق
دیدگاههای اخلاقی و تربیتی در شعر وحشی بافقی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 1-36]
ع
-
عالی کردکلایی، حمید
بررسی مدارا، تساهل و تسامح در قصاید ناصر خسرو [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 105-128]
-
عزیزی، لیدا
دستور زبان روایت در ادبیات تعلیمی (با تکیه بر ساختار روایت و جایگاه روایتشنو در مناظرات پروین اعتصامی) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 177-203]
-
عقدایی، تورج
نگاهی به برخی آموزههای اخلاقی- تعلیمی شهریار [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-112]
-
علیزاده، علی
دیدگاههای اخلاقی و تربیتی در شعر وحشی بافقی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 1-36]
-
علی مددی، منا
تبارشناسی ادبیات تعلیمی (نگاهی به چرایی شکلگیری و گسترش ادبیات تعلیمی در ایران) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 109-138]
-
علوی مقدم، مهیار
مکتب اخلاقی خیام اصالت فایده و گریز از خودکامگی در رباعیات خیام [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 55-84]
غ
-
غفوری، عفت سادات
تبیین شکاف بین سیاست و اخلاق بر مبنای نظریه ماکیاولی با بررسی پند و اندرز در داستان شیر و گاو کلیله و دمنه [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 37-54]
ق
-
قریشی، مهسان
آموزه های اخلاقی گنج شایگان اثری تقلیدی از گلستان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 1-32]
-
قیصری، حشمت
تأثیر پذیری حافظ از نظامی در آموزه های اخلاقی و تعلیمی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 129-156]
م
-
محمدی کله سر، علیرضا
الگوهای روایی در حکایتهای تعلیمی [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 183-211]
-
مدرس زاده، عبدالرضا
«رویکرد نصرالله منشی به ادب تعلیمی در دوره سلجوقی» [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 61-82]
-
مشتاق مهر، رحمان
شاخصهای محتوایی و صوری ادبیات تعلیمی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 1-28]
-
مهری نژاد، سیده رقیه
تأثیر پذیری حافظ از نظامی در آموزه های اخلاقی و تعلیمی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 129-156]
-
موسوی جروکانی، سید حامد
رفتارشناسی اخلاقی نمودهایاجتماعی دین از منظر سعدی با تکیه بر گلستان [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 127-151]
ن
-
ناصری، ناصر
مضامین تعلیمی و تربیتی در هفت پیکر [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 139-176]
-
نظری، نجمه
مقایسه آموزههای تعلیمی در شاهنامه فردوسی با بوستان سعدی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 158-180]
-
نظیف، نرگس
بررسی و تحلیل سبکشناختی فعل در غزلهای تعلیمی سعدی با رویکرد زبانشناسی نقشگرا [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 85-108]
-
نعنافروش، فاطمه
«رویکرد نصرالله منشی به ادب تعلیمی در دوره سلجوقی» [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 61-82]
-
نورایی، الیاس
دستور زبان روایت در ادبیات تعلیمی (با تکیه بر ساختار روایت و جایگاه روایتشنو در مناظرات پروین اعتصامی) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 177-203]
-
نوریان، سید مهدی
آموزه های اخلاقی گنج شایگان اثری تقلیدی از گلستان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 1-32]
ه
-
همتی، حجت الله
انعکاس آموزه های تعلیمی در خمسة نظامی [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 100-126]
ی
-
یلمه ها، احمدرضا
واکاوی لایه های تعلیمی پنهان در طنز گلستان [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 1-26]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد